blääääääääää

skulle stannat hemma igår istället... Kvällen började bra, lagade mat; kycklingklubbor, pommes, turksallad och beasås. Det var gott, fast klubborna var lite konstigt kryddade.. Jaja.. Sen blev det ostbågar och chokladpudding framför matchen. Fan vad lamt att Sverige förlorade..

Nåväl. Efter matchen fixade vi till oss och sen satt vi och spelade backgammon och drack öl. Sen tog vi cyklarna in till stan och gick till corner. var ganska lång kö (??) och sen när vi äntligen kom fram var det tydligen fullt. Men, men, vi lyckades ta oss in där ändå. Drack en öl och en redbull vodka.

Sedan skulle vi mova vidare till Mårtensson, men där kom jag tydligen inte in för att jag var för ung (!?). Sen när har de blivit så hårda liksom.. Det var leg - 87. Är säker på att det var en massa fjortisar där inne... LAMT! Alltså sånt här får mig verkligen på dåligt humör. Det finns knappt några (roliga) ställen att gå till i Halmstad och även om man är som jag (20) så kommer man inte in. Så jävla lamt, speciellt om man jämför med Alanya. Mårtensson är fan INGENTING om man jämför med t ex havana eller bellman. Blääääääääääääääääääääää. Nu saknar jag Alanya. Blir nog inte så många utgångar, har totalt tappat humöret för allt sånt. Har till och med roligare hemma framför tv:n.

Idag ska jag jobba 15-22. neee, är inte på humör för det heller.



längtar tills imorgon då den här jävla otursveckan är över :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0