Onsdag

Jag gick och la mig igår klockan 11 och somnade gott. Hade ställt klockan på 10 idag men snoozade 40 min. NORMALT! jag borde väl vara utsövd efter 11 timmar men tydligen inte (tired bitch). Sedan har jag jobbat mellan 11.30-16.30. Tog sedan skabbet in till stugan där mama var tillsammans med the dogs! Så vi har varit här ikväll, käkat lite och varit ute och gått med dem. De smet både en och åtta gånger haha. Så fort de ser en kanin så blir det helt crazy...

Kanske inte så händelserik dag idag men whatafuck jag tjänar ju cash iallafall och det är inte fy skam! Ska jobba imorgon också, har ställt klockan på omänskliga tiden 7.20. Huhhhhhhh.

Ska därför snart sussa.

Hugs / H


Seeeeeeeeeeeeeelim ♥  18 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0