Lördag

Igår blev det jobb och sedan kom pappa och hämta mig. Fixade lite saker, har bland annat fixat fram en ny telefon! Not bad. Så nu kan ni iallafall höra mig igen när ni ringer ;) Sedan åkte vi in till stugan där även mamma, sosso och sheila var. Även Sofias kompis Amanda kom. Så vi käkade hemmagjorda hamburgare, mums! Sedan tog vi skabbet in till stan, åkte inom videomix och köpte en massa godis till bion. Vi såg "17 again", och den var bra :)
Zac Efron var ju inte liiiiiiiite het om man säger så!

Sen så lämnade vi av Amanda i tylösand och fick se hennes hus med pool (grymt fint) och sedan hem för att snacka med Selim på msn och sen sussa.

Vaknade vid 12 idag och sen käkat x antal rostmackor med jordgubbsmarmelad och äppeljuice. Sitter och funderar vad man ska hitta på idag, sosso och sheila har gått ner till brottet och ska bada men känner att det är liiiiide för kallt för mig. Det här jävla svennevädret gör att mitt humör ligger i botten, fiifan. Tänker på förra sommaren då vi hade sol varenda daaaaaaaag (och till och med klagade lite över det..)

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Jobbigt. Ska aldrig mer klaga över att jag är för varm alt. svettig.

Det här är INTE min dag idag heller, eller snarare vecka. Vetifan vad som har hänt med mitt humör, men vore en överdrift att säga att det är på topp asså. Och sen jobb på donken ikväll 00.00-04-00 känns också lagom roligt ;) not.
Kom gärna inom och köp en hamburgare av mig inatt, så kanske jag blir lite gladare :)

Fy fan, jag är en riktig whiner. Får sluta nu, blir t o m irriterad på mig själv xD


Bye fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0