2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten och bodde utomlands 5 månader

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag och Ina hade 100 stycken, men tror tyvärr inte vi gjorde allt för många av dem ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Båda mina kusiner blev föräldrar

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5.Vilka länder besökte du?
Turkiet

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
jobba mera!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 januari (min förlovningsdag), 5 juni (jag tog studenten) och 9 juni & 3 augusti (jag åkter ner till Alanya och magyar kom i augusti), 2 september (födelsedagsfirande på queens) och 31 december (ännu ett nyår i Alanya)

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag rest så mycket som jag har gjort samt att jag klarade av skolan =)

9. Största misstaget?
Tycker inte jag har gjort några direkta misstag, man ska aldrig ångra någonting!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var ganska förkyld ett bra tag i somras men annars inget livshotande :P

11. Bästa köpet?
Alla klänningar jag köpte i Borås när jag var där med Magyar i maj!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor, nöjen, kläder osv.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
min familj, mina vänner och min pojkvän

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alla låtar som spelades på queens garden. Även Hadise- deli oglan Serdar - seytan osv osv. Finns många låtar som är typiska 2008!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare definitivt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kommer inte på något så här direkt, men kanske varit mer ordningsam haha

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
inte tagit tag i saker fortare 

18. Hur tillbringade du julen?
hemma hos mormor och morfar som vanligt med familjen (dock ingen syster =( och släkt.

19. Blev du kär i år?
blev kär 2007 som hållt i sig över detta året också

20. Favoritprogram på TV?
The hills

21. Bästa boken du läste i år?
läste många bra! Tog tag i mig själv och läste da vinci koden (jag vet, jag är seg) och en hel del andra böcker när jag var i Alanya

22. Något du önskade dig och fick?
Den bästa sommaren

23. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, är rätt nöjd med det mesta

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firades med bästa kompisen magyar och min pojkvän på queens! Helbra!

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kommer inte på något speciellt, mer pengar ? =D

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
klänningar (hade inte jeans på mig under 5 månader)

27. Vad fick dig att må bra?
Se 13 ;)

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell kändis crush iår!


29. Vem saknade du?
Min syster när hon åkte till Usa, min familj och vänner när jag var utomlands, Selim när jag var hemma :P

30. De bästa nya människorna du träffade?
Marthe + alanyafolket


None

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

jian är på G med bloggandet. We likey!

2009-01-27 @ 02:25:16
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg, den kanske kan pigga upp dig lite :)

2009-01-27 @ 02:28:13
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0