Torsdag

Fiiiiiiiiiiiiii, den kvinnan har mycket scrapp (eller säger man så?) Iallafall, vi satt några timmar på inas altan igår och scrappade. Gjorde klart 6 sidor, som blev mkt braoo om man får säga så. Tidskrävande, men väääääldigt roligt måste jag säga! Sedan blev vi hungriga, så vi gick ner en runda till "stan". Tog ut pengar och gick till ica, där vi även träffade på Erika (haha rim). Sedan så gick vi vidare till venezia och tog varsin kebabtallrik för att sedan gå hemåt till magyar igen och kolla på massa roliga videoklipp!

Idag vaknade jag 9 av mig själv, mycket ovanligt. Jag hade till och med ställt klockan på 11.30 så att jag säkert skulle vakna. Nu ska jag sticka ner till banken, och sen köpa cosmopolitan. Blir nog att jag rullar över till Ina sedan! Sol och varmt, då hittar man henne solandes ;) dock så har jag mina bikinis i Alanya av ngn konstig (?) anledning, mkt smart gjort av mig.. Men men, såere.


/HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0