saturday night

Idag har jag jobbat, blev några fler timmar än planerat.. Stod mest i kassan idag, men städade även lagret.. Det var väldigt lugnt och skönt därnere, haha.. När jag kom hem hade syrran lagat spagetti med köttfärssås och sedan har vi kollat på tv och käkat kexchoklad.. Vi är så nyttiga.. Fick reda på septemberschemat idag, fick ganska många tider, DOCK 3 stycken när jag är utomlands.. Måste fixa/byta bort dem, för åker ju om 2 veckor.. phew... jobbigt värre... Imorgon ska jag jobba vid 13. Och idag är det faktiskt lördag.. Jag försöker tvinga Sosso att gå ut och festa med mig, det var fan år och dar sen jag var ute.. Ja, vi får se vad som sker, det står ju faktiskt en champagne i kylen och väntar på mig...

So long bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0