Onsdag

Jag fyller år om 2 veckor... wiehoooo.

Nu ska jag röjja upp lite här i mitt "rum" för det ser förjävligt ut. Jag och mamma var ute med hundarna tiiiiidigt imorse vid 9 (ja, det är tidigt för mig) och jag gick och la mig klockan 2 så känner mig lite halvsömning. Låg och drömde om olika kaffesorter inatt. Innan tyckte jag inte ens om kaffe, nu går det mesta ner om det är lite mjölk och socker vill säga.

Så snart åker jag och mamma hem med hundarna till kära Hylte igen. Sosso stannar här, för hon ska börja skolan imorgon (jag är INTE avundsjuk alls). När jag är i hylte måste jag verkligen storstäda (jag vet, det säger jag jämt, men nu MÅSTE jag verkligen). Blir självklart en del häng med magyar också, vilket allid är trevligt. Nu får jag börja röra på asset, annars blir det inget gjort här....

hörs säkert senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0