m&m dag

efter tandläkaren traskade jag som sagt över till magyar's place. Där gillar jag att vara för där får man maaaaaat. haha. Nä, skämt & sido. Magyar fixade sig och sen åt vi en gemensam frukost stående i hennes kök (+ några chokladmuffins som slank ner och dämpade mitt kladdkakesug) Sedan vandrade vi neråt city, magyar skulle posta ett prev och så skulle vi träffa Menz för att ina skulle lämna pengar till honom som hon lånat. Vi satte oss vid parken jämte konsum (aka alkisparken). Där blev det lite crowded, då stammisarna ville ha tillbaka sin bänk. Så vi movade vidare och satt vid Real (heter det så? där i tandläkarområdet iaf haha) med vårt införskaffade snack från konsum. Där satt  vi och snackade iväg ett antal timmar där också. Alltid mysigt dem två filurerna.

Nu sitter jag i stugan i Halmstad med Sosso. Vi ska sova här inatt. Börjar jobba tidigt imorgon och var inte så sugen att gå upp så jävla tidigt så tog bilen in ikväll istället. Vi har käkat på max & snart ska vi kolla på film på tv:n. Blir Linas kvällsbok!

Först ska jag visa ett roligt klipp för Sosso, Mensur har lagt upp en video på en kille som har tourettes syndrom (mensur.blogg.se för er som vill se =P)

/Helena - BITCH...... I LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0