Män som hatar kvinnor..

har vi tittat på här hemma ikväll! Den var väldigt spännande & bra, så om ni inte sett den (antar att de flesta har gjort det då jag är lite seg höhö) bör ni se den.



Jag tror att jag ska gå och lägga mig och sova nu, har ju inte blivit allt för många timmars sömn inatt.

På tal om höst; en anledning till att jag brukar se framemot hösten (såhär innan de här blivit så blåsigt & kallt) är att det blir som ett litet "mini-nyår" där man kan ta tag i sig själv. Denna hösten ska jag iallafall försöka planera saker & ting lite bättre, samt ha ordning på mina grejjer! Det hade varit kul att börja träna igen, då jag inte gjort det på evigheter, men då måste jag sluta röka också annars orkar jag ingenting. Jaja, värt att tänka på! och dessutom ska jag lära mig att hantera pengar bättre, spara &budgetera (heter det så?).. Kort och gott, blir mera ordningsam!

Men nu blir det först & främst Alanya om 7 dagar, så hösten får allt ta och vänta lite ;) (iallafall för mig!) Längtar!


/ Helena - längtar till löning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0