Beslutsångest




Klänning nr 1




Klänning nr 2



vad jobbigt det här blev plötsligt.... Vilken ska man ta!? Den första klänningen är mer "sexxi madda fakka" så att säga och den andra är mer söt och romantiskt.. fiiiiiiii. Tänkte beställa ikväll från stylebystars.se de är ryyysligt billiga. Ena kostar 99 och den andra 129. Och frakten kostar 60 har jag för mig.. Kan inte beställa båda heller (1. har inte råd som ni kanske vet, då jag "avslöjade" mig YES im poor haha. 2. tråkigt med två vita klänningar, räcker med en.. riiiight?!)

SÅ ALLA SOM LÄSER DETTA INLÄGG; SKA JAG GÅ EFTER SEXXI MADDA FAKKA KLÄNNINGEN (1) ELLER SÖTA OCH ROMANTISKA KLÄNNINGEN (2). Förväntar mig ca 200 kommentarer nu av mina 20.000 läsare innan midnatt =)
höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0