Crazy madda fakker

Jag har en helt galen idé!! Jag vet, jag är helt crazy nu. Men är det någongång man ska vara ung och dum är det väl nu? Ingenting kan faktiskt stoppa mig, har allt jag behöver. JAG ÄLSKAR ATT VARA 18 år!! Och dessutom kommer det vara en fett rolig upplevelse, om inte annat! Åh. S P R I C K E R snart.

Allting stannar upp när jag ser dig
Hjärtat bultar fort, jag vill ju vara med dig
Kom och ta min hand, men nånting hindrar dig
Vem ska stoppa dina steg från att gå till mig
Men du förvirrat ler, det här är ingen lek
Jag är också rädd, rädd att göra fel
Låt mig få komma nära dig
Om du inte känner mig nu
Så kommer du aldrig aldrig aldrig lära känna mig..
Om du inte känner mig nu
Så kommer du aldrig aldrig aldrig lära känna mig.. 


image255


Kommentarer
Postat av: Alliis ;D

OooH Vad jag Älskar den låten ^^

2007-10-09 @ 22:21:58
Postat av: ina så klart ;)

I can feel the pain toooo mannen BAH!

2007-10-09 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0