tisdag

Hejsan kära blogg

Idag har vi verkligen slitit (för vår lön), har bytat skivfilter hela dagen! Jobbigt och tungt är det! Men ännu en arbetsdag avklarad, tur att jag har min lilla Gert som underhåller mig på dagarna!!
Hoppas vi får två veckor till, då blir det till att spendera (ännu mer).

Har lyckats knäcka min skärm på min bärbara datorn. Smart. Kanske dags att ta och köpa en ny snart..? Har märkt att jag blivit lite av ett teknik-freak (brås på fadern min antar jag)

Just nu på önskelista
- En rosa Ipod Nano
-  En bärbar dator
-  En digitalkamera
- En mobiltelefon

Och så ska det såklart shoppas kläder i mängder. Längtar tills lönen.. kommer.

Just nu befinner sig mamma och syster i London. De har shoppat och sett harry potter på bio (hittils). Känns inte så jobbigt att inte jag är med, i och med att vi var där senast i mars.

Bad mamma köpa ett rouge och ett läppglans till mig iallafall. Och brittiska cosmo och glamour (turkietläsning, tillsammans med gossip girl-böckerna).

156161-229156161-228

Läppglanset är super, har inte testat rouget än. Men det blir nog bra det!!

Ikväll skulle de se musikal med, dirty dancing. Bad sis köpa ett "baby" halsband till mig, i "guld" och kursiv stil! Sexxi madda fakka

156161-230 Och vem träffade sis på i London...? Michelle-vad-hon-nu-heter. Haha. Hon lyckas alltid. Första gången vi var i London såg hon Sienna Miller och i mars såg vi Julia Roberts. Så för lite kändisspaning så ska man lätt åka till London.

Nu ska jag titta vidare på Victoria beckahm goes to America.


/bert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0