Oberörd

Först vill jag säga Grattis till Ina på 18 årsdagen (igår!)

156161-145 Ina gör det hon är bäst, hemma "fru" åt mig xD haha skojar.
 
Jag gav henne iallafall ett litet alanyakit, med skrubb, brun utan sol, ansiktsmask ovs, sånt man behöver för att bli riktigt sommarfräsch! Och sen så bjuder jag på den första middagen och drinken. Ibland är inte fantasin den bästa, men kul, det kommer vi ha!!

Igår när jag kom hem från jobbet så stack jag över en sväng och grattade Ina. Efter det stack jag hem, fixade till mig lite och städade mitt rum. Gäster på g! Kusinerna, momo o mofa och moster firade sosso! God mat käkade vi med. Efter ett roligt samtal med min kusin om alla hennes upptåg den senaste månaden blev jag lite festsugen. Jag drog med mig Ina (en halvtimma senare, rekord!!) och vi åkte in till stan. Där satte vi oss på en uteserveringen och beställde en fin drink!  Och så satt vi och tjattrade på som vanligt! Drinken var god, vädret var bra(lite kallt kanske) och det var en allmänt mysig kväll. Sedan en sväng till cafeet, och träffade paui, tina o phile. där det blev lite jobbig stämning. Men det löste sig tillslut (?). Och sen gick vi en sväng, mcD och hem med den (jobbiga) bussen. Jag och ina lyckades självklart pricka in så att vi satte oss precis framme de fem största fyllona i hela bussen. Ja, det var högljutt och nej, jag kunde inte sova. Däremot knäckte sig ina (read her blog)

Hemma vid fyra, då hade de börjat ljusna. Det var en speciell stämning på något sätt. Kan inte sätta fingret på det. Men det var ändå en trevlig kväll, just with Jian&Ina
Vi har det bästa framför oss!

Arbetsnarkoman, vill ha mer jobb!!
vi ska se om det kan fixas.


/ oberörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0