Monday.. again.

Denna dagen har gått så himla fort, timmarna bara flög förbi idag på jobbet. Känns faktiskt tråkigt att vi som är 17 år bara får jobba två veckor på bruket, hade lätt kunnat jobba där ett par veckor till, nu när tiden ändå gå så fort.  Men nästa sommar, =)

  Gick även en promenad med simon efter jobbet. 

 
Märker hur sjukt seg jag är nu , måste slänga i mig lite mat för att jag ska fungera normalt igen ;)

Ikväll ska jag nog ha ett sex and the city race, kolla på hur många avsnitt som helst och bädda ner mig i sängen och dricka te. Det låter nice. Så, så får det bli!

                                                    156161-223


 Nu är det 25 dagar kvar tills vi åker. Och nu ska jag umgås.

 /helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0