Jag har återvänt


Jag har återvänt!


Jag är rätt segbloggad när jag jobbar har jag märkt. Har ingen ork eller energi, men får skylla mig själv! Känner mig verkligen isolerad när jag bara jobbar och jobbar. Men samtidigt så är det ett bra jobb, jag(bert) och amanda (gert) har kul tillsammans och då går det så mycket lättare!

Nu är det denna veckan kvar och sen en till, sen är jag ledig
Lagom till det fina vädret hoppas jag! I och för sig (ja, jag vet, jag snackar om det jämt jämt, men kan inte sluta) så åker vi till Alanya om 17 dagar.

Kul att man har det roligaste framför sig fortfarande..

Hoppas det går vägen (höhö) för S håller tummarna.

Men tjejgänget från klassen, när ska vi ta och fira fiee? Vad sägs som inte nu till helgen, men nästa? Lördag den 21 kanske.. Vet att sofie (x2?) o pauii såklart.. läser min blogg iaf
Så vad säger ni? Haha.


wieeeho!

Jag är snart rik.


Nu pallar jag inte mer faktiskt. Nu har jag skrivit blogg

OCH TIPS!

Gossip girl är så bra som alla säger. L Ä S nu


image218


Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

Vem är S ?
^^

2007-07-10 @ 23:10:49
Postat av: fiie

Jepp, jag kan när som tror jag :) Just let me know!

2007-07-12 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0