Fullspäckad helg

Efter det senaste inlägget jag skrev så frågade simon om vi skulle gå ut och gå en runda! Me like.. Det blev en två timmars runda runt (hela?) hylte och snack om precis allt. Det var så fint väder igår med, riktigt fin sommarkväll. Sen stack jag hem och käkade lite och tog min cykel till Simon. Erika kom sen med och de käkade pizza och vi tittade på film. Okej, jag och erika somnade efter halva filmen men ändå ;) Så en mycket trevlig kväll faktiskt!

Vaknade tidigt idag. Kusinerna kommer och ska fira Sosso. Så jag har städat hela mitt rum + min garderob. (Båda var kaos innan) så nu är här nystädat och fint. Haha.

Ikväll ska jag träffa min magyar, har jag inte träffat på hela veckan ju =( Vi ska "göra hylte" idag med långpromenad, äta på någon pizzeria (här finns ju typ.. 5 st nu.) och bio. Oceans 13 går ju ikväll.

Men nu ska jag duscha och sånt där.
Ps. Nu fungerar min (kamera) mobil så nu ska jag börja uppdatera min bilddagbok igen. Och få in lite bilder i tråk - bloggen. Det ska vara lite bilder, man pallar ju inte läsa all text kanske xD


/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0