det är bara att jobba på

Fy fan vilket cp väder det är! Nu vär jag trött på regn, regn och ÅTER regn. Jag menar, okej, soligt kanske är lite att ta i, men det kan iallafall sluta regna. Då hade jag varit mer än nöjd.

Jag jobbar på som vanligt. Efter jobbet är man helt död, eller tränar (eller tränar iofs när man är död med) så det blir inte så mycket tid över till annat. Jag har börjat tycka att 23 är sent på kvällen. Då är det illa.

Iallafall så ska jag och Amanda jobba ytterligare två veckor till! MONEY!

Och precis en vecka efter jag slutat sommarjobba, så bär det av till Alanya.

Nu måste jag cykla tillbaka i (ös) regnet.

// Tjarå!

Kommentarer
Postat av: fiie

inte klaga på regnet, inse jobbigt att jobba om det hade varit 25+ och sol?! Nä.. det kan regna i veckorna och soligt på helgerna! ;)

2007-07-06 @ 10:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0