Ben and Jerry's

Surfade runt på nätet och kom in på Ben and jerry's hemsida. De har verkligen världens godaste glass!  Mums. Och nu har de kommit med tre helt nya smaker (i Sverige.. hehe). Annat var det i London när jag var där i mars. Där hade de glassbarer(!) med bara ben and jerry's glass. Snacka om heaven. Iallafall, de tre nyheterna var;


156161-226 Fossil Fuel - Vaniljglass packad med mäktiga chokladkaksbitar, chokladdinosaurier och virvlar av chokladfudge.

156161-225 Vanilla Toffee Crunch - Vaniljglass genomborrad av rejäla flak krossad chokladöverdragen knäck.

156161-224 och sist Vanilla Len och krämig vaniljglass, som dessutom är Rättvisemärkt.

Haha, jag vet, nu låter jag som värsta reklampapegojan, men det var för att jag kopierade det från deras hemsida ;)
Och JA, glassen är så god som alla säger! Nästa gång det blir dags för glass (snart om jag känner mig) så får en fossil fuel följa med hem. Den lät ju lätt godast. JAMI!

/ we all scream for ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0