Klarhet..

Idag så känns det som att jag steg ut ur dimman! Jag har fått klarhet i en del saker jag gått runt och funderat på och fy fan vad bra det känns nu! Har kommit på vad mina skumma drömmar betytt nu också, eller jag tror det iallafall. Har drömt om samma person tre nätter i rad nu och bla bla the rest is history. Nu iallafall. Ska koncentrera mig på lite andra saker istället.

Och en annan sak.. Som var det bästa jag läst på länge.






Ge honom en chans att såra dig









Det var verkligen en AHA upplevelse, tycker att det  är så klockrent. Köp nya veckorevyn  och läs Hannahs krönika!!

Allting känns så fruktansvärt bra nu, så jävla bra. Det  är snart helg, jag har nya veckorevyn,  massa kniven i hjärtat låtar  på min mobil, det gå bra grejjer på tv:n idag  och skolan har varit kanon rolig idag tack vare Sofie x 2



Helena  .those eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0