Lägenheten bokad!

156161-262156161-261

Här ska jag och Magyar bo i 97 dagar! Nu har vi bokat lägenheten (jättefin verkligen, med pool och 300 m till hamnen, kan det bli bättre?) 21 juli lämnar vi kalla Sverige, och stannar till 26 oktober. Det första vi ska göra är att köpa en vattenpipa! Jag menar, ska man bo där i 3 månader är det ett måste ;)

156161-260156161-259


Idag har det varit en chill dag. Hade bara en lektion (svenska) sen stack jag och Paui in till stan! Fikade på espresso house och gick runt och shoppade lite.. Och sen gick jag hem till magyaaaaren en stund... =)
Nu sitter jag här, lite halvt uttråkad faktiskt... Imorgon börjar vi 10.15 blir det lite julavslutning med klassen + det gamla vanliga i galaxen (julsång). Sedan blir det china med tjejerna! :) och steeeeeeeeep.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0