Jultradition på Allégatan 19

Det hela började för 3 jular sedan, mamma och sofia hade antagligen druckit för mycket vinglögg (vad vet jag haha) och började gå loss på julklapparna! Istället för att skriva God jul helena önskar tomten/mamma/sosso eller vad det nu brukar vara.. så blev det God jul Helena önskar glada laxen.. Och ja... Det var då Glada laxen föddes.

Jag vet ärligt talat inte vem glada laxen är..
Och sedan blev det galna zebran, slaka sillen och allt var det var.. Första julen var det alltså Glada Laxen jul, förra året var temat "Djur". Detta året har jag "Djur som lever i havet" på mina julklappar, Sofia har "Djur på savannen" och mamma har "Husdjur" Haha.. Så nu sitter jag och skriver lite..


God Jul mamma önskar degiga Delfinen

156161-264


/psykfamiljen
(det är roligare än det låter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0