Julafton imorgon

...och snart är det nyår och efter det bara nerförsbacke till zummer (magyar!!)
Ja, jag vet det är crazy sitta här mitt i vintern och tänka på sommar (but i can't help it..)
Anywaaaaaaay..

Igår var släkten från gbg här + farfar.. Käkade julmat och sedan blev det sällskapsspel! "Med andra ord" hette det.... såklart blev det blodigt allvar av det hela (varenda kotte skulle ju vinna!) haha, först vann jag och adam och sen andra omgången vann jag och sosssssss. Vi tyckte det var kul för vi ungdomar vann över "gamlingarna" inte en utan TVÅ gånger! Not bad.. sedan blev det efterrätt (följt av nattmacka!) sen straight to bed. Var jättetrött faktiskt.. Och nu har de visst åkt, hann inte säga hejdå, hahaaaa sleepy head.

156161-263 christmäääääääääääs xD eeeeh..

Idag ska jag träffa Magyar, hon ska färga mitt hår och sedan blir det julklappsutdelning :D hihi.
Jag är assugen på O.C, ska titta på säsong 2 nu och bara slappaaaaa (ina har nog ändå inte vaknat till än!)
Och det bästa är att man kan går runt och asa här hemma utan att göra ett piss. Det tycker jag är nice.


BYE

/passi's friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0