It's not over..

för vi firar jul idag också.. (För att mamma jobbade igår). Så idag kommer jag få mina julklappar. Hittils har jag fått pengar, foundation + makeupsvampar och glittrig bodygel och ögonpenna.. Nu längtar jag tills ikväll.. OCH FÖR ATT INTE TALA OM IMORGON!
26 december. Jag tror jag har väntat på 26 mer än själva julafton! Jag och Ina ska verkligen ha en heldag i Halmstad, med shopping, fika och såklart.. Nyårslöftena. Vår tradition. Jag ska skriva 50 nyårslöften idag och Ina ska skriva 50, sedan ska vi finslipa dem, och voilá 100 NYA. Och så ska vi skriva utvärdering på de andra, tror jag har klarat runt 60-70 (ops, not good!). Men året är ju inte slut än ;) mahaha. Och i övermorgon (kan inte fatta att jag skriver övermorgon) åker jag till Alanya och stannar två veckor. crazyyyyyyy.



2008 kommer bli ett galet åR!  INAAAAAAAAAAAAAAAaaa

Nyår 08/09 kommer vi skriva våra nyårslöften i en annan världsdel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0