Ett bra slut, och en ännu bättre början

Just nu känner jag mig så otroligt lättad och glad! Måste sprida lite lyckokänslor.. 2007 har varit ett kanonår, med många resor (alanya augusti + sep/okt, och London i mars), galenskaper och fest!! 2007 kickade igång med fest hos Denis dagen efter nyår, och våra 100 nyårslöften har gjort vardagen lite roligare! Så, tack så mycket alla sötnosar som gjort det här året så bra! ♥ Speciellt till Magyar, för vi har kommit varandra ännu närmare, my sister (eller kusin i vissa sammanhang xD ops!) Dock är året inte slut ännu, finns fortfarande mycket roligt kvar att se framemot!

♥ I övermorgon (kan knappt fatta I ÖVERMORGON!), torsdag, har vi jullov! Och jag har gjort klart allting som ska vara klart, och sedan väntas nästan tre veckors ledighet! Dessutom är jag nöjd med mina betyg. Känns bra. Ska firas med lunch på stan med my girls i klassen efter jullavslutningen.
♥ På fredag är det dags för årets sista Underbar på mårtensson! Kommer bli en rolig kwäll, med some ass shakin'
♥ På lördag (22 december!) börjar julfirandet, kusinerna kommer hit och stannar till söndagen.
♥ Julafton, firas som vanligt hos mormor och morfar, tradition på det!!
♥ Juldagen, firar vi hemma med bara min familj. Julklappsutdelning, julmat och mys med fam. Johansson
♥ 26 december, dagen innan jag åker, kommer det bli en Magyar&Svensk dag, med fika och nyårslöftensskrivningar! Ser framemot!
♥ 27 december 19.30 går planet. Ska vara i Alanya två veckor över nyår. Kommer hem 10 januari! ( lite extra lov för mig med andra ord, godseeeey!)

                                                                                                

                                                  156161-257


 2008 kommer bli ännu bättre!! Framtidsplanerna är redan utstakade! 5 juni tar vi studenten (jippi!), sedan väntas (förhoppningsvis jobb på bruket i sex veckor) och i mitten av juli drar och magyar till Alanya och stannar till slutet av oktober! Lägenheten ska bokas i veckan, och det kommer bli så sjukt, så himla roligt och så typiskt Piff&Puff.


/ Pika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0