Det var nice..

Fick lite bråttom där igår, var tvungen att städa mitt rum, sminka mig och välja ut kläder på en timma!! Stressigt, stressigt. I allafall, vid åtta var jag äntligen klar och traskade över till inis. Där väntade vår påsklovsmiddag, pyttipanna (ketchup såklart!!) och stekt ägg. Lyssnade på lite arabisk musik och körde inas shot spel (som alltid funkar bäst på fest!!) Goa och glada, blev en del foton (kolla inas bilddagbok) samt en del filmer, men de tror jag vi håller för oss själva! Blev som vanligt lite talking talking och Lena Ph på högsta volym! Aww, är inte tjejförfester det bästa?! Höll på att missa bussen också, för vi var redan lite sena + att alis glömde sitt leg hemma hos ina, så ina fick springa tillbaka! Men hann, det gjorde vi iallafall! Dock var det en jobbig bussfärd för mig och ina (no details xD) men desto trevligare för Alis, haha! =)

Vi fick till och med hoppa av vid kvarnbacken för vi höll seriöst att kissa ner oss! Haha, vilket moment det var. Fick skjuts av valles kompis iallafall. Köpte cigg, tog ut pengar + alis gjorde ett litet "ärende" och sedan gick vi in på b&b!

Jaha, vad ska man säga... Det var faktiskt skitskoj, shakade loss som bara den!! Haha. Det märks att ni varit utomlands  VA?
Och chinese.. say no more! Haha.
Dock blev det bråk framot slutet, rätt var det var så tystnade musiken och folk kastade glas till höger och vänster.. Lite smått kaos.. FIck reda på att det var två stycken som hade blivit knivskurna med =/ Inte så kul när sånt händer.. aww, lite smått panik där ett tag, höll på att missa busshelvetet med!

Anyway, vi hann med den som tur var och alla var AAAAAA -okey. Jaaa, jobbig bussresa hem (x2). Ina och Alis var hyper (tänk duracellkanin). Ingen sömn där inte! Och sen satt jag uppe till sju på morgonen (ops!) och snackade med Selim, sötnosen.
Idag då.. inget vettigt alls.. suck.. Söndagar när de är som "bäst" med andra ord! Ska ta och försöka plugga lite biologi nu, men det tar emooooooot. Har i varje fall sovmorgon till 2 imorgon, om det inte är lyx så säg..!!

/Helena


Kommentarer
Postat av: Alliis

vänta ba tills lussevakan ikväll ;D Yeaah! :D

2007-12-12 @ 12:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0