Palla Sova

Nu har ina somnat i soffan, den lilla stackaren. Hon vet inte om att jag skriver blogg, (ops.. nu vaknade hon "FAN VAD DU LÅTER?! TICK TICK TICK) oops hon snackar igen: Jag ska nog börja dansa varje natt innan jag somnar.. så jag blir trött.

Vi är rätt så trötta nu. Men va fan, vi lever livet. Eget hus, vad ska man göra?! Jo, sätta på stereon högt som fan och shaka lite! Allt ifrån techno till Spice Girls!

Vid midnatt tittatde vi på Click, men efter en timma så funkade inte det. HEHE.

Haha, nu har hon somnat igen.. Lilla gumman, hur ska det gå när vi är i Alanya en vecka? Hoppas att du inte somnar av allt shakande då!

Skriver osammanhängande, för jag ÄR TRÖTT!
Hur som helst.. hur ska jag ta mig hem?! haha. Jag ska nog ta med MagyarINAn hem till mig, om hon orkar.. We'll see about that.

Imorgon ska jag som sagt in till stan med Simon. Det ska bli kuuul! Ska snacka lite djupt psykologisnack med honom, haha! lus köpa en mycket intressant bok (hehe), en tröja o sånt där.

Djupa saker man kommer på när man är trött och vaken sent på natten
-
 Varför är vissa människor så långt borta, när de ändå är så nära?
-  Varför bortförklarar vi vissa beteenden så lätt?
- Varför frågar vi sådana frågor som vi egentligen inte vill ha svaret på?
-  Varför måste söndagar vara så "låsta"?

Fri tolkning såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0